Hur snygg ska man va !???

Tänker ni på hur ni ser ut när ni tränar ??  Jag tänker på klädvalet i första hand...
 
Själv gör jag det en del, särskilt om jag tränar med "speglar" som ex på pass.
Jag har en vana att alltid stå långt fram (beror delvis på min syn men också
att jag lätt blir okoncentererad av för mycket folk) så då ser jag mig ju nästan hela tiden.
 
Och trivs jag inte med det jag ser så kan jag liksom bli irriterad av det och tappa fokus.
Vill känna mig fin !??  (Som om det har betydelse men så funkar jag!)
 
Mitt problem nu har blivit mina strumpor!
 
Har ju börjat använda mig av kompressionsstrumpor (man blir beroende!!)
Och de är ju höga till knäna ..
 
Fast vad ska man ha till !!  Är jag i gymmet har jag korta shorts eller hellånga tights.
Men på gruppträningen blir det för varmt med hellångt och shortsen känns inte heller bra.
 
Kanske ska ta min löparkjol !?? Lite "gulligt " sådär ..  ;)
 
Men det är väl säkert också en vanesak.
Snacka om värdsliga problem !!
 
 
Funkar på gym/styrketräning/vid löpning men skulle kännas obekvämt på  Step el Sumba ..
 
 

Kommentarer
Postat av: Rund är också en form!

Jag brukar mer eller mindre skita i hur jag ser ut! Haha! :-D
Så tyvärr inga tips.

Svar: Ja visst är man tramsig, när jag går därifrån är man ingen direkt syn .. ;)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-01-30 @ 15:47:38
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com
Postat av: Anna

Åh vad snäll du är, tack :D
Jag tycker det är fint att man säger det till varandra trots att barnen kommer upp i ålder, de gör mig alldeles varm<3
Javisst har man träningsvärk, har oxå svårt att få de annars, älskar appen :P
Jag tycker du kan ha så hela tiden, du har ju så snygga ben att de kvittar :P

Svar: Haha nu såg jag att du skrivit om mina ben .. tack söta du! Kanske inte syns men jag har väldigt korta ben, därför som jag förmodligen inte trivs i höga strumpor eller rättare sagt se mig i dem.. för jag älskar känslan att ha dem på!
mariasfavoriter.blogg.se

2013-01-30 @ 21:01:30
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Anna

Jag tänker inte så mkt på hur jag ser ut, ser ut som en fåne mestadels. Dock känner jag att kläderna har en större roll nu än innan. Mina X2U tights är ofta på :P

Svar: Förstått att du är nöjd med de tightsen, skulle gärna ha sådana jag med. Visst är man fånig som vill känna sig fin när man ska svettas, men faktum är att jag tränar bättre när jag trivs med mig själv.. beror nog på taskig självkänsla! Men jag jobbar på den !! :)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-01-30 @ 21:02:16
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0