Luften gick nästan ur ..

känns det som efter alla burpees & armhävningar jag gjorde igår.
 
Nästan som efter man gifte sig eller något annat man haft som mål.
 
Idag har jag ont i nästan hela kroppen - vore kanske konstigt annars.
Mest ont har jag i magen och i axlar - magen får jag annars sällan träningsvärk i.
Tyvärr missade jag strecha efter gårdagen, var lite för ivrig att bli klar.
 
 
Idag blir det bara vila från träning! Hade först tänkt ta en löptur men hoppar nog det för jag
känner fortfarande av min förkylning som kanske inte precis blev bättre av all träning denna vecka.
 
 
Så det blir nog en lugn söndag här  - nu står en köttgryta och puttrar på spisen.
Vi ska ut och övningsköra lite med dottern som på allvar ska försöka ta sitt körkort
 och kanske jag ska börja läsa Lars Kepplers bok "Eldvittnet".
 
Grymt bra böcker från början till slut så det är bra att man "har tid"
att läsa för när man väl börjar har man svårt att släppa dem.
 
Har ni inte läst deras böcker än så rekommenderar jag dem starkt!
 
 
 
Hoppas ni får en skön söndag !!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, jag har läst den. Omöjlig att släppa, man vill hela tiden läsa mer :-)

2013-01-27 @ 13:48:10
URL: http://piappel.blogspot.com
Postat av: Helena

Alltså, nu känner jag mig helt bakom... Har läst här och där och överallt om dessa "burpies"... Men vet, pinsamt nog, inte vad 17 det är.... Kan inte du berätta så jag slipper skämmas? ;)

2013-01-28 @ 12:38:39
URL: http://finajag.blogg.se
Postat av: Helena

Ha ha, ok, nu vet jag! Tack för förklaringen! Det ska jag absolut testa.

2013-01-28 @ 14:33:37
URL: http://finajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0