Även en Torsdags-Tabata

blev det idag på cirkeln.
 
Roligt med lite variationer och idag fick jag en fotograf då maken
fortfarande hade sån träningsvärk efter tisdagspasset och vilade denna dagen ..  ;)
 
Me like - (träningsvärken alltså) tar sådant som ett gott betyg.
Och träningsvärk har jag också haft, rumpa och rygg har känts av rejält.
Härligt, härligt!!
 
 
Dagens tabata-kombinationer bestod av stationerna:
 
 
Boxboll - Idioten (upp för en backe)
 
KB- sidoböj / KB- Benböj/Biceps/Axellpress
 
Mountain climbers / Sumo squat med kick
 
Planka / Sidoplanka
 
Borzovhopp / Marklyft
 
Handrelease push-up / Kissande Hund
 
(Vilka namn man har på övningarna!! ;)
 
 20 sek jobb-10 vila/ övning, och sen byta övning och tillbaka i 4 minuter.
Blir alltså 4 ggr/övning. Ni hänger med va!?
 
Varv nr två körde vi 3ggr/övning dvs 3 min/ station.
 
OCH som tidigare 5 Burpees mellan varje station.
Blir 60 Burpees på hela passet !!
 
Hela dagen har det varit mulet här, lite åska och regn i luften.
Men precis när träningen började kl 17 så sprack det upp, blå himmel och
strålande sol som fortfarande hänger i. Och jag hoppas morgondagen visar lika !!
 
 
Man matchar ju lite snyggt ...

 
 
 
 

 
Haha, snygg frisyr när man gör Burpeesar !!  ;)
 
 

 
 
Blev många svettiga plankor för min del ..
 
 
Plankstatus denna vecka 49 minuter !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0