Fredagens KB-pass

 
 
Har precis utövat mitt fredagsmorgonpass (pust !!)
och det blev ett KB-pass som jag hittat på Youtube..
 
Har grym träningsvärk på framsida axlar efter onsdagens pass
då jag gjorde Man-Makers - längesen jag kände så!!
Så vissa av övningarna blev väldigt jobbiga ;).
 
Ibland är det lättare och roligare med ett styrt träningpass ..
och eftersom jag inte har det på mitt gym får jag ju söka upp dem själv !!
 
Dessutom är det ju perfekt hemmaträning.
 
Passet är uppdelat i 4 set med
5 övningar x 1 min,
30 sek vila mellan varje övning & 1 min mellan varje set
Totalt tid ca 30 minuter.
 
Set 1
1 min Svingar
1 min Goblet Squat
1 min Push-press höger
1 min Push-press vänster
1 min lätt Jogg med press framåt
 
vila 1 min
 
Set 2
1 min Svingar
1 min Utfall
1 min Snatch höger
1 min Snatch vänger
1 min Hoppa över
 
vila 1 min
 
Set 3
1 min Svingar
1 min Man-Makers
1 min God-mornings
1 min Planka
1 min Mountain Climbes
 
vila 1 min
 
Set 4
1 min Svingar
1 min Snögubben (ner på knä och upp)
1 min Sit-ups med press
1 min Shruggs, varannan hand
1 min Burpees
 
 
Grymt bra träning !!!
 
Här kan man se passet om man vill ...
  
 
NU tar vi fredag !!!
Trackback
RSS 2.0