Maj utmaning ..

VEM sa/skrev nyss att hon inte skulle anta några utmaningar !!!??
 
MEN här är en som verkligen är bra ..  =/
 
ATT utmana sina egna svagheter .. 
 
jag är på "uppochhoppas" utmaning här ..
 
 
VAD jag behehöver bli bättre på är:
 
1.  Träna mina hälsenor så de blir "längre".
Rådfrågade min yogalärare igår och fick fler tips.
Detta är fokus under lång tid iof, träna detta lite extra varannan dag.
 
2. Prioritera sömnen bättre.
Lägga mig i bra tid, kanske läsa lite innan jag somnar.
Har så många böcker jag vill läsa och blir nästan stressad för jag inte tar mig den tiden.
 
3: Njuta av dag som är - inte vara "igår eller imorgon".
Carpe Diem - helt enkelt !!
 
 
 
Det är väl ändå ganska bra, ostressande mål !!! Och ändå bra att få ner dem på pränt.
Blir liksom mer på allvar då ..
 
 

Kommentarer
Postat av: dorro

Kul att du är med!!

2013-05-06 @ 21:39:29
URL: http://www.dorro.se
Postat av: Lana

Underbara mål! :)
Kramar till dig!
//Lana

2013-05-07 @ 09:11:56
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0