Fredags Pyramid

 
 
 
 
Har varit dunderförkyld hela veckan och inte tränat något.
Just morgonträning fredagar gjorde jag ju alltid förut.
Har tyvärr inte blivit av så ofta det sista halvåret.
 
Har ju i o f Inspiratörsjobb på gymmet på fredagar så då blir det lite träning innan det.
 
Men i helgen ska jag resa bort så jag är ledig ikväll.
 
Så fick till lite träning här hemma istället.
Gjorde en "pyramid" som är rolig, effektiv och går fort.
Idag gjorde jag två varv. Tog ca 17 minuter med trötthet & förkylning i kroppen.
(Någon som vill "utmana" mig !?? 17 minuter har man över ...;)
 
Vilade 10 sek mellan plankorna och 60 sek mellan varven.
 
10 Burpees
 
20 Armhävningar
 
30 Jump Squat
 
40 KB-swing (två-hands)
 
50 Utfall (25/ben)
 
60 sek Planka
 
60 sek Planka (sida/sida)
 
50 Utfallsteg (varannan hö/vä)
 
40 KB-swing (enhands, 20/hand)
 
30 Jump Squat
 
20 Armhävningar
 
10 Burpees
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0