Annorlunda julkalender

 
 
Det var så länge sedan jag antog en träningsutmaning. Så det var nästan dags nu .. brukar alltid vara mycket sådant runt julen av någon anledning. Kanske för att med bättre samvete kan äta och slappa på alla kalas .. ;)
 
Iaf har Sara som har bloggen träningsglädje.se utmanat oss ..
 
Eftersom vi ska resa bort snart "tjuvstartade" jag redan förra vecka, Så nu har jag hunnit med lucka nr 3, 4, 6, 7, 9, 19 och i morse blev det nr 16 - en "amrap" (as many rounds as possible"  på 15 minuter.
 
Jag gjorde denna AMRAP,  Zuzka Light har många bra korta träningspass man kan hitta på youtube.
Perfekt när ibland tiden brister & jag som även gillar morgonträning, toppen med korta men intensiva pass.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi borde dra ihop ett gäng och köra några pass ihop. Hade varit superkul med en bloggträff. Vad tror du om detta? Jag kör oxå denna kalender 👍😀 så rolig! Kramar

Svar: Hade varit jättekul Anna!! Jag är på ... :)
mariasfavoriter.blogg.se

2014-12-02 @ 21:17:57
URL: http://coachingbyanna.blogg.se
Postat av: Karro

Perfekt julkalender ju. Så skönt att snart få åka till värmen.
Kram

2014-12-03 @ 19:48:30
URL: http://livskraft1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0