Så var det äntligen dags ...

 
 
 
Tidigt imorgon bitti går tåget till Köpenhamn där vi sen åker vidare till Thailand om inte ovädret ställer till det. Då får vi ordna skjuts ner, men det löser sig alltid.
 
Ska bli så skönt då det har varit en väldigt hektisk och jobbig tid de sista veckorna.
 
Varit väldigt mycket på jobbet och även hemma med förberedelser mm. Och som inte det var nog så blev min mamma dålig i lördags efter en operation där hon tog bort galla/gallsten. Så det har varit mycket tuffa dagar då vi tillbringat en hel del tid på sjukhuset. Men mamma mår tack och lov bättre så nu känns det ganska OK att lämna landet.
 
 
Ska under resan försöka ägna mig åt att verkligen ta det lugnt och njuta. Försöka meditera lite, kanske få till några yogapass & ta massor med massage. Bada, snorkla & äta av den härliga maten. Har förståss träningskläder med för det kan jag nog inte helt vara utan.
 
Men tänker njuta av dagarna och bara vara. Så långt jag klarar det vill säga.
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Ha nu en helt FANTASTISK resa !!
Kram

2014-12-13 @ 09:12:59
URL: http://frokenmela.se
Postat av: tewa75

Hoppas ni får det helt fantastiskt! :)

2014-12-15 @ 10:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0