Fredagsfys som fick bli lördagsträning istället

 
 
 
 Hade planerat ett träningspass till igår morse men fick en släng av maginfluensa på torsdagskvällen, 
denna vidriga åkomma som gör att man tror att man inte överlever natten !! Usch ...
Sov istället bort hela fredagen och vaknade i morse ganska pigg och utvilad.
  
Blev sugen på passet jag hade planerat och försökte mig på det idag istället.
Jag såg detta tipset av Betty som jag lärt mig Kettlebellsträna hos.
Jag ändrade lite på hennes upplägg och gjorde 4 varv av:
 
80 Svingar (varierade två-hands med enhands)
60 Russian tvist (hela- dvs 60 reps/sida)
40 Figure 8
20 Goblet Squat Press
100 sek Planka 
 
Jag använde mig av en 12 kg KB hela passet och det tog
mindre än 40 min med lite vila mellan varven.
 
Underbar start på lördagen!!
 
 
 Bild från förra sommaren .. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0