TrädgårdsCirkelPremiär 2014

 
 
Äntligen så blev det då av igår!
 
Det första passet i vår trädgård ..  och nu rullar det på!
 
Har varit efterlängtat förstod jag och det var som vanligt lika kul!
 
Fina grannar/vänner som kämpar på med vad jag utmanar dem till.
 
SÅ härligt!!  Och tur med vädret hade vi med.
 
Hade denna gången 13 stationer x 45 sek (ingen vila mellan) och tre varv.
Lite vätskepaus mellan varven.
 
Blir bra flås & styrka.
 
 
Vi hade igår:
 
Burpees
 
Thrusters med KB (eller sving)
 
Bollindrag på pilatesboll
 
Boxboll
 
TRX (valfri övning)
 
Paddelbåten (typ Russian twist med kort stång)
 
Hopprep
 
Hantlar (valfri övning)
 
Skridskoåkaren (korsande utfall bakom)
 
Idioten
 
Pullups
 
Planka Superwoman
 
Utfallsgång med rotation (KB)
 
 
 
Jag kommer inte ha så mycket pass på gymmet i sommar.
Skönt med lite semester även därifrån, skönare att träna ute nu dessutom.
 
Så, Yejj - nu kör vi på hela sommaren ...  =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta (Fokuserad energi)

Du är så cool:) Jag önskar att jag hade dig som granne:) kramen

2014-06-16 @ 08:47:19
URL: http://www.fokuseradenergi.se
Postat av: Karro

Vilken bra sommartradition du har startat.
Kram och kör hårt i sommar

2014-06-16 @ 20:59:59
URL: http://livskraft1.bligspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0