Kinesiologitejpad

 
 
 
I mitt "bli-bra-i-axel/bröstmuskel-projekt" slog jag till och gick till gymmets massör.
Han är duktig på skador och tänkte att det kan ju vara ett steg även för mig här.
Han kollade genom min kropp och kunde se lite stelhet på den onda sidan för övrigt var jag så gott som "felfri" ..
 
Han masserade, mjukade upp min skada, nästan så han irriterade "upp" den igen för att den ska läka om - läka rätt. Sen satte han kinesiologitejp på för min hållning så den ska hjälpa till.
Så ska vi se om det hjälper något ..  Fick även lite stretchövningar jag bör göra.
 
Har de första dagarna känts lite "irriterat" i skadan - men det ska vara bra !? Hoppas jag ..
 
Har ni erfarenhet av kinesiologitejp ??  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0