Ibland händer det ...

 
Barn gör inte alltid ibland som vi gör ..
 
Stora dottern har ofta varit lite emot min matlagning, särskilt när jag bakar något.
Detta att det ska vara "bra" ingredienser som jag kallar det är alldeles för nyttigt för henne.
Och just ordet "nyttigt" ger henne ibland liksom rysningar .. ;) ( Kallar därför sällan mat nyttig.)
 
MEN om hon får läsa/höra av någon annan så går det ibland att testa ...
 
Här har hon just gjort ett blogginlägg om fantastiskt goda chokladbollar.
Helt utan socker!! Hon som knappt våga smaka mina "socker"-fria bakexperiment.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn en kartong knäckesticks från Vilmas !

Jag har faktiskt aldrig bakat nyttiga chokladbollar men jag borde helt klart göra det !
Perfekt att ta en till kaffet när suget är som värst istället för den där jäkla chokladbiten som jag sällan kan låta bli ! :)

Svar: Ja testa, dessa är faktiskt riktigt goda!! Går ju smaksätta hur man vill lite .. =P
mariasfavoriter.blogg.se

2014-10-24 @ 20:29:26
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Karro

Haha ja barn är roliga. Ja men så synd, när åker ni och var?
Kram

Svar: Vi åker till Koh Muuk den 13 dec och är där en vecka, sen till Koh Lanta en vecka och sista veckan är vi i Ao Nang (Krabi). Ska bli underbart!! :)
mariasfavoriter.blogg.se

2014-10-26 @ 13:09:29
URL: http://livskraft1.blogspot.se
Postat av: Karro

Å vad härligt!!!
Så fina bilder i din blogg, hur har du gjort för att få till dem höst upp?
Kram Karro

Svar: Tack Karro! Min header har döttrarna hjälpt mig med. Är tyvärr inte så bra på sådant eller rättare sagt har inte brytt mig om att lära mig eftersom de kunde så bra. ;)Kram
mariasfavoriter.blogg.se

2014-10-27 @ 08:49:40
URL: http://livskraft1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0