Överraskande barn

 
 
 
I fredags tränade jag för första gången med PT.
Lite lätt lyrisk, trött och hungrig kom jag hem senare än jag trott.
 
I dörren möter mig den äldsta dottern med en Strawberry Daiquiry!
 
Jag tittar in i rummet och ser massor med ljus tända och en fin dukning på bordet.
Gå in och sätt dig säger de .. Jag har fortfarnade träningskläderna på .. ;) och hinner inte ta av dem.
 
Döttrarna bjuder mig (och maken) på en jättegod trerättersmiddag.
 
Som en födelsedagspresent!! De vet verkligen vad jag uppskattar!!
 
De finaste tjejerna har jag ...  ♥
 
 
 
 
En kärleksmeny  ..  ♥
 
 
Skagenröra i salladsskål
 
 
Rotfrukter i form av hjärtan med utbankad fläskfilé, aioli och sallad.
 
 
En god Drottningglass .. -Vad gott det var! sa jag - Ja receptet är från din blogg ! svarar de!  ;)
 
 
Idag är de 17 & 19 år men här var de 1 år båda ...  l ä n g e s e n  nu!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Nämen vad gulligt av dem! Perfekt födelsedagspresent :) Ja, "de" säger att de växer upp fort, själv har jag en VILD och aktiv 2,5 åring,som ibland driver sin mor och far till vansinne fast vi älskar honom så otroligt mycket :) Påminner mig vid de tillfällena att det gäller att njuta av honom nu så mkt vi bara kan, för en dag är han plötsligt stor och vem vet hur mycket han vill och hinner umgås med mamsen å pappsen då! Ni verkar iaf ha ett väldigt bra förhållande du och dina flickor, så där vill jag också att det ska vara sen :) Kram och tack för en bra blogg! Nu ska jag söa några recept fån den, att prova i nästa vecka :)

2014-10-05 @ 09:56:59
URL: http://happyyeverafter.blogg.se
Postat av: Fröken M

Åhh va härligt ! Helt klart bästa presenten :)

2014-10-05 @ 14:31:45
URL: http://frokenmela.se
Postat av: anna

Så härliga barn. Så mycket kärlek Maria <3 Kramar

2014-10-06 @ 10:53:43
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0