Att växa med att våga ...

Jag har förstått att många upplever mig som en tuff tjej.
Att jag tar för mig och gör det jag vill. Men det ligger ofta mycket osäkerhet bakom. 
 
Jag är egentligen en ganska rädd människa. Kan vara blyg och försiktig.
Därför är jag glad att jag under de sista åren utmanar mig ständigt.
 
Att söka jobb på stans största gym är en sak.
Jag som egentligen är livrädd att stå inför publik och prata.
Muntliga redovisningar i skolan gjorde mig ofta sömnlös.
 
Men detta att stå framför folk, peppa för träning har gjort mig starkare och modigare.
 
 
Resan förra julen till andra sidan jorden (Mexico) där jag åkte själv med barnen
var också en sak jag var lite skraj över. Men även här märkte jag att det var ju ingen fara.
Och vi gjorde mycket saker, tog oss ut och såg saker på egen hand. 
Och nu i jul åker vi igen - bara jag och döttrarna. Då till Thailand i tre veckor.
Där ska vi bo på tre ställen, Koh Mook, Koh Lanta och Ao Nang en vecka/ställe.
 
Att bli "modigare" är aldrig försent ...  ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så fint :)

2014-09-10 @ 08:07:06
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0