Från Personlig till Online

 
Jag har ju under hösten gått hos en PT på mitt gym. Fått bra tips & teknik som jag tagit åt mig. 
Men tycker det kostar lite för mycket för att jag ska fortsätta gå hos honom. Behöver ju inte egentligen ha
någon som säger att jag "ska" träna för det gör jag ändå ... utan är mer ute efter utmaningen.
 
Jag har en tid nu saknat inspiration för träningen, jag har tränat men inte tyckt det varit särskilt kul.
Och det brukar jag göra. För några veckor sen fick jag fick ett erbjudande att testa PT-online som
jag inte kunde jag inte stå emot. Via "Let´s Deal" betalar jag endast 295:- för 12 veckor. Verkligen ett fynd !!
 
Detta med online passar mig väldigt bra har jag märkt. Jag har ganska bra koll på teknik och väldigt bra disciplin när det gäller träning. Det jag då har saknat är lite ny input och roliga utmaningar.
 
Nu är vi en grupp som även om vi inte träffas "irl" har kontakt, vi ger varandra tips & pepp.
Känns lite som nya vänner ..
 
Jag har iaf valt upplägget de kallar "Starkare". Fanns även upplägg som "Smalare" & "Större".
 
Man ska då träna på gym runt tre dagar i veckan och de dagar man inte kör gymträning är det
hemmaträning som gäller. Endast runt 20 minuter men ganska tuff träning.
 
Gällande kosten så är det kaloriberäkning som gäller. Något jag inte är van vid men det är ganska intressant.
 
Mitt mål är att gå ner 2-3 kg i vikt. Har lagt på min lite överflödigt fluff över vintern som jag inte trivs med.
Då kommer ju även min muskler synas lite mer ..  ;)
 
Här räknade jag ut mitt kaloribehov.
 
Jag ska försöka sköta mig dessa 12 veckor, blir väl ett undantag på vår Sicilienresa dock.
Har tagit foton som "förebild" & tagit mina mått ..  
 
Det ska bli spännade att se hur det blir men nu känns det toppen !!
 
 
 
 
 Några foton från i höstas när jag var mer "fit" ...
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0