Nya pass kräver nya ...

 .. skor.
 
 
 
 
 
Dessa kom hem häromdagen från Sportamore.  SÅ sköna och nu prisvärda.  Behövde ett par "plattare" skor nu när det blir mycket lyftande på gymmet. Och jag tycker det är SÅ kul att gymma nu..  Ännu roligare blir det med funktionella kläder / skor.  Det är nog det jag har köpt mest de sista åren. Tur man har döttrar som älskar handla kläder och har samma storlek ... ;)
 
 
 
 
Dottern visade dessutom en bild hon skickat till sina kompisar .. ha ha blev faktiskt lite glad.
 
Man får grimasera när det blir tungt, det hjälper faktiskt - det säger jag till mina deltagare ...  :)
 

Kommentarer
Postat av: Karro livskraft1.blogspot.se

Snygga skor och armar💪 kram

Svar: Ha ha .. tack fina du! Skorna är toppen och visst blir man ändå glad när man får liksom "bekräftelse" från barnen. ;)
mariasfavoriter.blogg.se

2015-02-25 @ 19:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0