F R E D A G ...

 
 
 
 
Härligt med fredag!  Dagarna & veckorna går så fort. Är bara måndag, fredag känns det som. Ibland lite skrämmande.
 
Just nu har jag det så fullspäckat igen. Har fått fler jobbpass på gymmet, dessutom en del inhopp. Vilket iof är kul men det går åt mycket av "fri"-tid. Även fullt schema på helgerna vilket ju gör att tiden går ännu snabbare.
 
Sen är det ju så att "tiden går fortare när man har roligt" ..  
 
Nåja i idag blir det först jobb på vanliga jobbet. Efter det direkt till gymmet där jag ska ha tre pass innan jag kan komma hem till det framdukade fredagsmyset.
Sen i helgen är det 5-årskalas på lördag, söndag ska jag köra Vasaloppet på Indoor. Blir nog lite tufft för fötter & ben. Förra året satt jag på cykel. Tufft men så kul att göra detta i grupp i så många timmar!
 
Sen är varje helg uppbokad i flera veckor fram över. Roliga saker så det känns ändå OK.
 
Fyra veckor kvar till lite påsksemester. Vi är ju där alldeles snart!! Och dit längtar man ju.. till lite vår/sommar.
 
Öskar er en härlig fredag och en fin helg !! Verkar ju som det ska bli vårväder ..   :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karro livskraft1.blogspot.se

Vad roligt med så mycket härlig att se fram emot och visst går tiden fort, galet fort.
Krsm

2015-03-08 @ 19:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0