Dagens träning - 500 reps

 
 
  
 
Hemmaträning är så perfekt när man inte känner för att dra till gymmet. Jag gillar ju dessutom morgonträning och just nu känns det extra jobbigt i mörkret att åka till gymmet. Det finns ju oändligt med inspriation/pass man kan hitta på nätet. Just nu är jag inne i en KB-period så detta passet kör jag ibland.
 
Inspiration har jag fått från Lofsan och så här såg dagens pass ut:
 

10 burpees

20 kettlebellsvingar 16 kg

30 power cleans med KB 12 kg/ hand

40 airsquat

50 russian twist med KB

vila 30-60 sek sen - 

50 russian twist med KB

40 sumo squat med 16 kg KB 

30 handreliase push ups 

20 utfallssteg med 7 kg hantlar

10 burpees

 

Dessutom en tabata med planka där jag i "vilan" gör sidoplanka.

 

Ett tips om du har lite tid över!!  ;)

  

 

 Gillar mina gröna Utterskor ( Muddus) - perfekta när man svingar KB ..  

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0