En favorit i repris - Orientaliska räkor

 
 
Det finns vissa maträtter man sällan tröttnar på. Häromdagen gjorde vi en sådan. Det var ett tag sedan vi gjorde det och det var ett önskemål från yngsta dottern.
 
Jag har lagt ut receptet för längesedan och nu när jag skulle kolla på det var bilderna borta!? Har sett att bilder försvinner ibland och just till maträtter är det trist. Inte för att jag tar kanonbilder men det visar ju ändå lite mer än bara text på recept. Någon som vet varför bilderna försvinner ???
 
Så igår tog jag nya som jag lade in .. Klicka här för receptet på  Orientaliska räkor som är mycket lätt att göra och väldigt gott tycker vi.  Lägger även in bilderna här, som sagt inte fantastiska, tagna med min mobil bara men en bild säger ju lite mer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0