2015 är över VÄLKOMMEN 2016

 
 
 
Ett år går så fort. Och det kan vara bra att påminna sig med bilder. Nedan är mina mest gillade bilder från Instagram.
 
Har varit ett bra rese-år. Startade med hemresa från tre veckor i Thailand (Koh Mok, Koh Lanta, Ao Nang), påsklovsresa till Gran Canaria - Puerto Rico, semesterweekend i Berlin, semestervecka på Mallorca (Cala Bona), tjej/träningsresa till Kroatien (Losinji). ÄNDÅ saknade jag resan över jul/nyår .. ;).  Mycket vill ha mer ..  
 
Träningsåret har också varit bra. Fortsatt med styrketräning, försökt periodisera & målplanera mer. Rehabiliterar min axel/brösmuskel, vilket är en seg skada. Sent denna sommaren kom vi igång med Trädgårdsträningen men vi hann med ganska många tillfällen ändå.
 
Sen har jag börjat lära känna mig själv. Har försökt känna efter vad JAG vill, hur JAG mår och verkligen försökt lyssna på MIG. Vara här och nu. Försöker att släppa all oro jag har & känner.  Detta är svårt, svårare än jag trodde. Men SÅ viktigt och jag är glad att jag har tog tag i det.
 
Nu är det ett nytt år! Nya möjligheter. Nya mål & förhoppningsvis nya resor.  Välkommen 2016.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0