Goodiebag - träningshelg

När jag började planera träningshelgen jag skulle ha kände jag att jag ville överraska deltagarna med en goodiebag. Så jag började kontakta olika företag där jag presenterade min idé.
 
Jag försökte tänka träning, hälsa & även lite flärd. 
 
Att jag skulle få så mycket bra respons hade jag inte trott. Jag vill tacka alla fantasiska företag som ville hjäpa mig att ge dessa tjejer en ännu bättre upplevelse. 
 
 
 
 
 
Vattenflaskor från Barometern, Pontuz Löfgren & Kalmar Energi där vi även fick cykellyse & cykelsadelskydd från, proteinshaker från Proteinbolaget,  Öländska bönchips, bars från Vitargo energikakan & Raw-Bite från Biofood,  träningstidning (Stark Magasin), parfymprover & ögonbrynsplockning på Parelle Kalmar, ansiktsrengöring & massor med prover från (Dermoshop), prov på maskroskaffe (Renee Voltaire), parfymprover från Backstage, regncape från Länsföräkringar, bodylotion från Maria Åkerberg (Dermanord), rabattcheckar på Welloteket, mössa från Kalmarhem, skohorn från Riksbyggen, prover  & erbjudande från Bodyshop, kycklingkupong från Guldfågeln, sittunderlag, prover på handsalva från Apoteket, skoputs & regnkape från PWC & självaste tygpåsen kommer från My Marks Syateteljé.
 
 Tack än en gång för medverkan!!
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0