Leende Lördag - Sömnig söndag ...

Har svårt att sova normalt men med lite vin i kroppen blir det hopplöst ..
Trots det känner jag mig hyfsat pigg (just nu i a f)

Dottern som sovit hos kompis inatt kom hem och mådde nog sämre.
Skönt att hon är ledig från skolan imorgon.

Gårdagskvällen blev toppen!
Maten blev mycket bra: gulasch med limeaioli

Vi fortsatte med lite spel först "True or False" ... gick sådär för mig ..
Men sen spelade vi Wii och jag är ju oslagbar i boxning !! ;)
Vann även tillsammans med maken i bowlingen !
Det är tyvärr inte så ofta vi spelar spel / Wii
men det är ju jättekul när man är några stycken.

Söndagen blir mycket lugn, ska försöka ta mig lite frisk luft,
antingen en joggingtur eller powerwalk.
Sen blir det nog film & mys.



Saffransglögg som välkomstdrink



Hehe .. jag knockade dem alla !!!  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0