Liten fikautflykt




I söndags var vi ut på landet där det finns ett mysigt litet lantfik,
det var härligt fint väder så vi satt ute i trädgården.





Makens val





Stora dotterns val ..





Lilla dotterns val ...



Själv nöjde jag mig med en stor mugg väldigt gott te.
(Fast viss norpade jag några räkor, och någon sked
av båda kakorna smakade jag också ...;).


Visst är det mysigt med dessa lite gammaldags
kafeér som finns lite här & var i landet.

Tyvärr är det ofta väldigt mycket "sockerbakverk" och
inte alltid alternativ till de som undviker det.
Men det börjar kommma mer och mer har jag sett.

Sen kan man ju också be dem göra något som kanske
skulle passa även en LCHF:are ex en räkmacka - utan macka 
(kokt ägg, majo & räckor), lite grönsaker, ost & salami på en tallrik ...


Hur gör ni ..  brukar ni specialbeställa när ni är på café/restaurang ??

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Allt fikat såg gott ut!

2012-04-21 @ 18:09:36
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anna

Åh, vad mysigt!

2012-04-21 @ 20:14:03
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0