Vårkänslor och het yoga


Känner att det är något i luften .. 
är det våren som är här för att stanna!

Det liksom spritter i kroppen - en skön känsla.
Ska ta tillvara på den .

Idag kommer en kompis och hämtar mig kl 8.00.
Hon har bjudit med mig på "sitt" gym.
Ett betydligt större än där jag tränar.

Idag ska jag få testa deras Cirkelgym och Glödyoga!!

Glödyogan är en variant av Bikramyogan i 35° värme.
Har LÄNGE velat testa detta så det ska bli så spännande.
Har dock lite träningsvärk och då är det inte alltid skönt med
yoga men värmen kanske mjukar upp detta.

Har haft funderingar på vad man ska ha på sig!?
Det kanske blir varmt med 3-kvartsbyxor .. 
hm har ett par cykelbyxor i garderoben - tar nog med dem.

För övrigt blir det en lugn dag.
Blir lite god mat ikväll och kanske en film.

Ska ni göra något kul idag !?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0