120212

Huvudet kändes tungt idag med
trots att jag inte tagit en droppe alkohol på hela helgen.
Förmodligen sviter av förkylningen ..

Fortsatte städ/rens här hemma.
Var på IKEA igår och köpte ett stort väggskåp till tvättstugan
då vi alltid har för lite förvaringsutrymme.
Men förmodligen ju mer utrymme - desto mer samlar man på sig.

Har även varit på gymmet sprang intervaller på band 6 km.
Rodde 1 km (rodden är verkligen jobbig tycker jag ...)
Och tog lite styrka när jag ändå var där (framsida axlar, rygg & mage).

Lunchen fick bli en snabb omelett.

Blir ett Sumba-pass senare i em och tacos ikväll.

Min utmaning ska redovisas senare i kväll !!


Ska kolla TV ikväll på Ove Sundberg - en mer irriterande kille finns väl inte !? 




Dagens snabba lunch - omelette med salami, brie, paprika & basilika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0