Egodag

Idag har varit en dag jag bara tänkt på mig själv.

Började med lite sovmorgon, drack kaffe och åt en liten
minifrukost (turkisk yoghurt med bär).
Sen på med löparkläder och det blev en runda på 15 km i det vackra men kalla vädret.

Väl hemma åt jag en andra frukost kokta ägg med majonäs/salami.
Sen tog jag ett varmt bad med hårinpackning, ansiktsmask, fotvård & handvård!

Maken putsade fönstrena här hemma under tiden .. ;)

Gjorde mig sen en stor mugg te och tog den mycket bra boken "Tusen strålande solar" 
med mig ut i solen där jag satt i över en timme och njöt.

Middagen gjorde jag sen (men jag älskar dock laga mat).
Dottern hade önskat lax med citronsås så det fick det bli.

Nu mätt & nöjd ska jag nog sätta mig en stund och
kolla ikapp tv-programmen jag aldrig hinner se i veckorna.





En bok jag kan rekommendera!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken underbar dag! Och så härligt med fönstren. De behövs verkligen putsas nu när vårsolen tittar fram. :)

2012-02-27 @ 08:46:17
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0