Girltalk ..

Fick till en sån mysig kväll igår.
 
Väninnan som jag inte träffat på ett tag utan endast pratat i telefon med
kom förbi innan yogan igår (som hon inte heller varit med på en tid).
 
Fick till en pratstund mitt i all köksstim och sen till gymmet där jag
crossade lite Tabata samtidigt som vi tjattrade .. pust .. jobbigt!
 
Men det var så länge sen kändes det som!
 
Yogapasset var också sådär härligt skönt.
Är riktigt i flow nu känner jag.
 
Har den sista tiden yogat nästan tre ggr i veckan och
det är toppenskönt och stor skillnad mot bara en gång.
 
Söta vänninnan hade några presenter med sig ..
och hon känner mig väl !! För det var toppensaker!!
 
Ett underbart gott te från Clipper med smak av kokos/apelsin.
Och en superfin väska !! Röd prickig - passar mina nya kängor!
Fick även grytlappar - med dalahästar på.
Kulla som jag är så är jag lite "Dalahästsamlare" ..
 
 
 
Presenterna från igår
 
 
 
Idag är det först jobb, sen i eftermiddag blir det ett Cirkelpass i trädgården
och efter det har vi middagsbjudning med de "äldre"  (föräldrar & svärföräldrar).
 
 
Ha en skön FREDAG !!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter så mysigt, är så viktigt att få sånna där stunder tillsammans med fina vänner!!!

2012-10-05 @ 07:52:56
URL: http://jagskabaratrana.wordpress.com
Postat av: Lana

Oh, vilka fina presenter!
Härligt med väninnor och tjejsnack! :)
Ha en toppen kväll!
kram kram
//Lana

2012-10-05 @ 18:20:15
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0