Kalasigt kalasande ..

 Denna helgen blir det bara ett stort kalas (läs tre).
 
Igår var vi hos min lillasyster som fyllde 21.
Lilla söta Linn, sladdisen som kom när jag var 21.
 
 
Alldeles strax ska jag och de från mitt gamla arbete ta båten över till Öland
där vi ska fira både en 60-åring och avtacka en pensionär.
Ett skönt gäng som alltid är trevligt att hitta på saker med.
Jag är glad att jag fortfarande är inbjuden trots jag inte jobbat där på sju år.
 
Vi hade hoppats på fint väder men tyvärr har de ju ändrat prognosen.
Tanken var först lite picnic och jag har ordnat en 5-kamp
för att sen senare gå ut och käka på restaurang.
Hoppas det går ändå.
 
 
Sen senare i eftermiddag är det barnkalas. Makens brorsdotter som fyller sju år.
 
SÅ det blir ett evigt kalasande nu!
 
 
Jag och syrran då hon tog studenten förra året.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fokuserad energi - Lotta

Underbar bild!! Njut av allt kalasande! Själv har nog burit många hundra kg stora stenblock.. Helt slut nu. Kram

Svar: Tack Lotta. Ja det blev ett väldigt kul kalas, så kul att jag faktiskt inte hann med barnkalaset. Det fick maken ta hand om själv... Bära stenblock är ju grym träning!! Hoppas du mår bra i kroppen idag, förstått att du har träningsvärk . ;)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-06-01 @ 14:46:28
URL: http://www.fokuseradenergi.se
Postat av: Trillingnoten

Kul med en sladdissyster :) Man far ju ett alldeles speciellt forhallande nar det ar stor aldersskillnad :) Jag har 15 ar mellan mig och lillebror. Inte lika mycket som 21, men anda :) Ha en fin dag!

Svar: Visst är det ett annat slags förhållande, nästan mer mor/dotter än syskon, Särskilt som hon bara är 2½ år äldre än vår dotter. Men det är mysigt det med.:)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-06-01 @ 14:58:59
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: milla

Vilken fin bild:)
Här har dottern och jag varit på stan och letat kläder till ett bröllop vi ska på snart:)

Svar: Tack ! Åhh så härligt med bröllop!! Kul att få klä upp sig lite ibland.
mariasfavoriter.blogg.se

2013-06-01 @ 17:55:30
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0