Vilken rolig & våt dag...

vi fick igår.
 
Vi började ju med att ta båten till Öland (Färjestaden) i regnet som inte ville sluta.
 
Som tur är har en av "deltagarna" en sommarstuga där så vi kunde vara inomhus.
OCH vilken dag vi fick - hade SÅ kul! Mycket babbel och massor med skratt!
(Jag hann inte ens med 7-årskalaset för tiden gick så fort. Det fick maken ta själv. ;)
 
 
Mycket gott att äta och dricka. Och även lite lek fick vi till inomhus.
 
Fortsatte sen för att äta middag på restaurang. Mycket god mat där med.
 
Avslutade sen kvällen med en stor glass i hamnen.
 
Sista båten hann gå så vi blev hämtade i minibuss.
Väl hemma skulle jag kolla på Robert Gustavsson men somnade helt slut framför tv:n.
Minns inte när jag gjorde detta sist.
 
Blev en underbar dag med härliga vänner !!
 
 
Dessi heter båten vi tog.
 
 
En regnig båttur till Färjestaden (Öland)
 
 
Härligt med palmer trots regn.
 
 
Köpte en "Öländsk getost-pralin" på Ölandschoklad.
 
 
Blev lammytterfilé till middagen - älskar lamm!!
 
 
En mugg jag köpte hos "Lotta & Mary" - jättegod att dricka ur.
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Låter toppen:)

2013-06-02 @ 11:02:17
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: jannica

Låter verkligen toppen :) Jag va på Öland när jag va mindre, så himla fint där!!
Har en utmaning i min blogg nu, sugen på att haka på? :D Är promenader, sit up´s, armhävningar och plankan. Mer anpassat efter mig men roligt om fler hakar på. Kommer länka de som är med och resultat på söndag :)

2013-06-02 @ 12:11:00
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Vad mysigt!

2013-06-02 @ 13:03:51
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0