En helt vanlig kväll

 
Älskar dessa ljusa sköna kvällar. Bästa tiden nu ju ..
 
Klippte gräset ikväll, väldigt skönt & rogivande faktiskt.
Är ofta en syssla maken är kvick att göra men jag får passa på nu när han är i Norge.
 
Läste ut boken i lördags natt (Sandmannen av Kepler) efter melodifestivalen så har inte börjat på någon ny än.
Har ni boktips ??  
Har egentligen en massa olästa böcker liggandes, köper ofta i Second hand-butiker för nästan gratis.
Just pocket köper jag mest och ger sen vidare bort till andra som vill ha.
 
 
Känner mig lite bättre från förkylningen också, inatt behövde jag inte ta något nässpray ..
så jag hoppas jag kan träna snart. Väntar någon dag till, tills hostan blir lite bättre.
 
På fredag har vi tänkt ha en Cirkel-"fest".
Vi kör först ett pass i trädgården, gör oss i ordning och träffas sen på vår lokala pizzeria
för en trevlig kväll där vi pratar lite också (inte bara stönar & stånkar ..;).
Så fint väder vill vi ha då !
 
På tal om väder ..  vad mycket åska vi har haft!!
Vaknade innan 07 i söndags av att åskan kom närmre och närmre.
Är lite rädd för åskan, och har ju ingen man att hålla i handen hemma. ;)
Lika igår kväll/natt smällde det rejält här ..
 
Har ett barndomsminne (jag var kanske 6-7 år)  där jag vaknade av ett rejält åskoväder
men trodde det var krig & bomber som smällde. Jag låg och skakade i sängen, vågade inte gå upp.
Är säkert sviter efter det ..  kanske har varit med om det i ett tidigare liv !?  =/
 
 
Läst deras tetralogi nu (fyra böcker) .. rekommenderas varmt!! Grymt bra ..

Kommentarer
Postat av: milla

Vad skönt att förkylningen börjar ge sig.
Boktips kan du hitta under min flik boktips på bloggen om du vill:)

Svar: Tack, har kollat och sett flera böcker som verkar intressanta!! Ska komma ihåg dessa!:)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-05-20 @ 21:15:43
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Karro

Håller med dig, gillar inte heller åska, men här har den än så länge inte varit.
Kram

2013-05-20 @ 23:10:12
URL: http://livskraft1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0