Härligaste starten på midsommarafton!

 
 
 
Alltså allvarligt!
 
Vilka fantastiska, grymma och härliga grannar och vänner jag har.
Som kommer till min trädgård tidigt (09,00) på midsommarafton för att träna!!
Känner mig stolt och lycklig!! Så med krans i håret och träningsKJOL dagen till ära 
 fick vi verkligen till ett härligt roligt pass idag, solen sken och alla är SÅ glada!
Kämparglöden saknades verkligen inte heller ..
 
Musik nästan på högsta volym som ger extra energi !! 
 
Idag hittade jag en fotograf - Wilma, 9 år - som fotade oss.
Nedan följer några av bilderna.
 
Vi hade 13 stationer, vi var 13 vuxna + 7 barn.
 
Övningarna var:
 
Boxboll
TRX
Pik på pilatesboll
Sågen 
Mountain Climber
Axelpress med hantlar
Idioten
Armhävning med plankrotation under
Jumping Jacks
Bulgariska utfall med hantlar
Situps med KB 
Sumo Squat + marklyft med KB
Draken/enbensmarklyft med KB
 
45 sek/övning x 3 varv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
HOPPAS NI FÅR EN HÄRLIG MIDSOMMAR ALLA !!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra jobbat! Det ser jättehärligt ut. Glad Midsommar. :)

Svar: Detsamma! Vi har verkligen kul .. =)
mariasfavoriter.blogg.se

2014-06-20 @ 14:25:27
Postat av: Lana

Åh, så härligt! Du är så bra! Önskar jag hade varit din granne! :)
Kramar!
//Lana

Svar: Åhh vad kul det hade varit om vi var grannar!!! Du tränar hos mig och jag äter hos dig . ;)Ha en fin resa nu!!
Kram
mariasfavoriter.blogg.se

2014-06-22 @ 06:41:10
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Karro

Bästa starten påmidsommarafton ju.
Härligt!
Kram

2014-06-22 @ 14:56:24
URL: http://livskraft1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0