Fina fredag ..

 
 
 
Oj så fort dagarna & veckorna går.
 
Måndag blir till fredag och vips så har veckan gått.
 
Lite skrämmande samtidigt som man (jag) hela tiden ser framåt,
nya mål och händelser. Missar lite att vara här och nu tyvärr.
 
Den sista veckan har det förutom mitt vanliga jobb blivit mycket jobb på gymmet.
Har vikarierat på 6 pass (+ har två egna på schema) ! Men det är kul.
 
Hade jag varit lite yngre hade jag satsat en utbildning inom träning och hälsa.
Nu gör jag istället det bästa jag kan och det räcker långt.
 
 
Ikväll efter mitt pass ska jag köra till väninnan 10 mil bort.
Vi ska prata ikapp oss, äta & dricka gott.
Jag tar med pyjamas och sover över ..
Precis som när man var liten !!  =)
 
Ha en härlig helg !!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Terese

Låter jättemysigt. Trevlig helg! :)

2014-05-16 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0