Hymn for the weekend - FREEEDAG !!

 
 
 
Fredag ! Den bästa dagen av alla ...
 
Först som alltid lite morgonfredagsträning och sen blir det jobb. 
Efter jobbet blir det idag en AW med arbetskamrater.
Sen är det här en lugn helg vad jag vet nu.
 
Här nedan iaf en underbar låt, passande inför helgen ..
Coldplay  - ett av världens bästa band enligt mig!
 
I sommar ska jag se dem för andra gången.
Den bästa konserten jag sett var just den på Stadion 2012.
I sommar blir det istället på Friends Arena. L Ä N G T A R !!!  :D
 
Förresten ska jag även se Håkan Hellström & Lars Winnerbäck i sommar...  
så det blir en härlig konsertsommar i år!
 
  
 
 Här först från Brit Awards i veckan ..  där de prisades för årets brittiska grupp  !!
 
 
 
 
Och här den officiella videon som är fantastisk !!
  
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0