Söndagsförvirrad

 
Aj aj blåmärken efter i lördags ...
 
 
 
Igår blev en dag jag inte riktigt vet vad jag gjorde ..
 
Jag bakade, både matbröd som jag lade extra valnötter i & fröknäcke.
 
Tänkte läsa en bok man hann aldrig riktigt, blev mycket sittade vid datorn istället.
 
Skulle gått på yoga och cyklade till gymmet ... 1½ tim för tidigt!!
Väl där förstod jag mitt misstag så jag började istället springa på bandet.
15 min intervaller (30 / 30)  + 6 min crosstrainer.
 
Sen körde jag Bettys KB-pass vi gjorde i Växjö fast 1 runda med 20 reps.
Hade ganska ont mina underarmar, har små blåmärken där .. Aj aj..
 
Satt även och kollade på webben efter nya KB.
 
Skulle gärna vilja ha de som Betty hade men de är lite dyra.
Kanske är värt det men hittade en liknande billigare variant ..
Vill ju ha flera stycken !!
 
 
Men jag "måste" ju vänta ut denna månaden så jag får fundera lite ..
 
 
Om ni ínte har siliconformar kan jag starkt rekommendera det - SÅ bra ..
 
 
 
Dubbel sats fröknäcke i olika storlekar
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0